mammayarre

VĂ€lkommen till min vardag! En vardag som inehĂ„ller lite vab, hĂ€mtning och lĂ€mning pĂ„ dagis, mat, mys och mkt bilder pĂ„ mina barn. Inte mkt glamour hĂ€r inte. Jag Ă€r inte ute efter att bli kĂ€nd med min blogg, mest bara skriva av mig och dela med mig av mitt liv för familj och vĂ€nner. MĂ„nga av dom som man inte hinner trĂ€ffa nĂ€r en hektisk vardag trĂ€nger sig pĂ„ 😀💜

Natti natti

Publicerad 2014-09-08 19:50:37 i

Vi tr iaf korvpytt till middag idag 😉. Det var suuuper gott och inte sĂ„ poppis hos Lia, Elvis dĂ€remot loved it haha. Nu Ă€r barnen nattade och hĂ€r sitter vi vuxna, en (jag) sitter med mobilen och den andre (Tompa) sitter vid datan hehe...vi pratar en del emellanĂ„t oxĂ„, b la om operationen som sker imorgon. Jo men visst Lia ska operera bort sina halsmandlar och körtel bakom nĂ€san...om jag e nervös? Jajjamensann 😔. Lia hon e sĂ„ tuff sĂ„ att hon tycker bara att jag tjatar haha. Vi har förberett henne vÀÀldigt mkt senaste tiden sĂ„ jag hoppas att allt ska gĂ„ bra. Jag berĂ€ttar mer imorgon. Nu ska jag snart sova, glor nog en stund pĂ„ dumburken. Ha det bra!

Tjo 💙

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela