mammayarre

Välkommen till min vardag! En vardag som inehåller lite vab, hämtning och lämning på dagis, mat, mys och mkt bilder på mina barn. Inte mkt glamour här inte. Jag är inte ute efter att bli känd med min blogg, mest bara skriva av mig och dela med mig av mitt liv för familj och vänner. Många av dom som man inte hinner träffa när en hektisk vardag tränger sig på 😀💜

BLOGG.SE SUUUGER!!

Publicerad 2013-10-16 12:12:23 i Allmänt

Ja jag har nog använt rubriken nån gång förut. Men snabb appen suger! Nu har den lixom hakat upp sig och inlägget som jag skrev igår har fortfarande inte laddats färdigt :-/.

Tänkte att jag skulle börja lätta hjärta lite igen, nu när saker o ting börjar falla på plats här i vår nya bostad i vår nygamla stad. Det händer bara så mkt ibland att man prioriterar bort vissa saker och bloggen är en stor del som inte känns så viktig hihi. Jag lever ju inte värsta glammlivet men kommer mest då bara skriva om vår vardag och kanske annat smått o gott ;-). Så, tills vi hörs/ses/skrivs nästa gång.....

Tjoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela