mammayarre

Välkommen till min vardag! En vardag som inehåller lite vab, hämtning och lämning på dagis, mat, mys och mkt bilder på mina barn. Inte mkt glamour här inte. Jag är inte ute efter att bli känd med min blogg, mest bara skriva av mig och dela med mig av mitt liv för familj och vänner. Många av dom som man inte hinner träffa när en hektisk vardag tränger sig på 😀💜

VAB

Publicerad 2013-10-18 07:46:36 i Allmänt

Hemma med sjuk liten tjej :-(. Fick hämta Lia från dagis igår då dom hade tyckt att hon inte riktigt varit sig själv, nä inte så konstigt när man har 40º feber :-/. Bra att dom ringde, mindre bra när man just då var på väg för att jobba haha. Ringde gubben och han kunde verkligen inte då han var själv på jobbet, men ringde bästa mormor och hon kunde ställa upp. Blev lite sen till jobbet men men vad ska man göra.

När jag kom hem från jobbet igår hade jag värsta beslutsångesten...skulle jag vabba eller skulle min mamma vabba åt oss. Jag satt o tänkte på alla möjliga lösningar...vabba ett par timmar på morgon så mamma kunde komma...vabba halv dag...och vabba heldag såklart, höll helt ärligt talat på att bli GALEN!! Till slut beslöt jag mig för att vabba heldag, klart att det ska vara jag som är hemma med min sjuka tjej ;-). Anledningen till att jag tycker det är jobbigt med vab är för att jag känner sådant jobbansvar, mår dåligt när jag är borta från jobbet. Jag vet att det låter sjukt för det är väl klart att barnen, familjen kommer först finns lixom inga tvivel att det är så, men jag tycker ändå det är jobbigt! Nu ropar min sjukling på mig så nu måste jag sluta skriva :-) Ha det gött ♥

Är man sjuk så får man mysa till det lite extra ♥


Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela