mammayarre

Välkommen till min vardag! En vardag som inehåller lite vab, hämtning och lämning på dagis, mat, mys och mkt bilder på mina barn. Inte mkt glamour här inte. Jag är inte ute efter att bli känd med min blogg, mest bara skriva av mig och dela med mig av mitt liv för familj och vänner. Många av dom som man inte hinner träffa när en hektisk vardag tränger sig på 😀💜

Jobb.

Publicerad 2013-10-17 12:00:09 i Allmänt

Här sitter jag och väntar på att få åka till jobbet. Har sovit dååligt, tack vare ett tjafs med gubben :-(. Han tycker att jag sitter för mkt vid telefonen, tycker inte jag, och tycker då att jag prioriterar bort honom. Han såg rött och blev förbannad haha är det några som har temprament så är det han och jag. Men jag ska absolut ta till mig av vad han säger och kanske inte välja telefonen framför honom, lite skruvat att göra det va!? Jag menar, man ska väl prioritera sin partner först eller hur?


Tjoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela