mammayarre

Välkommen till min vardag! En vardag som inehåller lite vab, hämtning och lämning på dagis, mat, mys och mkt bilder på mina barn. Inte mkt glamour här inte. Jag är inte ute efter att bli känd med min blogg, mest bara skriva av mig och dela med mig av mitt liv för familj och vänner. Många av dom som man inte hinner träffa när en hektisk vardag tränger sig på 😀💜

Härliga Fredag ♥

Publicerad 2013-10-18 14:16:14 i Allmänt

Trots att lillan är sjuk så skiner solen starkt ute. Vilket underbart väder hörrni :-) man blir glad! Lia fortsätter med feber men även tjockhet i halsen och rinniga,geggiga ögon :-/ hmm stackarn :-(. Vi hoppas på en mysig helg ändå. Vad har du för planer i helgen :-)?


Varför går det inte att lägga upp bilder på blogg.se??? J**la skit!!

Tjoo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela