mammayarre

Välkommen till min vardag! En vardag som inehåller lite vab, hämtning och lämning på dagis, mat, mys och mkt bilder på mina barn. Inte mkt glamour här inte. Jag är inte ute efter att bli känd med min blogg, mest bara skriva av mig och dela med mig av mitt liv för familj och vänner. Många av dom som man inte hinner träffa när en hektisk vardag tränger sig på 😀💜

Nu är dom här :-)

Publicerad 2013-08-30 09:51:23 i Allmänt

Beställde för några dagar sen namnlappar för att märka barnens kläder. Dom kom idag med posten och måste säga att dom är fina. Klart billigare att märka med penna...men penna går inte bort! Provade nu att fästa en lapp på en strumpa och den verkar sitta. Jag får göra en utvärdering när dom gått igenom tvätten oxå ;-).

Precis lämnat barnen på dagis och det gick väl ok. Elvis blev såklart ledsen när jag gick, men han var så trött och då blir han extra känslig. Han somnade i vagnen men vaknade lagom till vi kom fram. Svårt det där!! På Måndag börjar iaf jag jobba!!!!! Dagarna sveper förbi och snart är dagen här, jag är nervös. Har inga tvivel på att det kommer gå bra men ändå ;-).


Visst var dom fina?! :-)



Tjoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela